ח"כ דודי אמסלם: "מוכן להיות גם יו"ר הכנסת"

נתי קאליש No Comments on ח"כ דודי אמסלם: "מוכן להיות גם יו"ר הכנסת"

לאחר שהצהיר כי לא ייקח שום תפקיד מלבד משרד המשפטים, היום הודיע ח"כ דודי אמסלם כי גם תפקיד יו"ר הכנסת על הפרק, וכי הוא שוחח על כך עם נתניהו

נתניהו ואמסלם צילום: הדס פרוש, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך כל תקופת הבחירות הצהיר חבר הכנסת דודי אמסלם, כי הוא מכוון למשרד המשפטים. בראיון שנערך עימו בחדשות 13 חודשיים לפני הבחירות הוא אף אמר: "אם אני לא אהיה שר המשפטים, אני לא אכנס לממשלה".

כהסבר לדרישתו הוסיף אמסלם, כי "מערכת המשפט היא חשובה למדינה, חשובה לעם ישראל. אנחנו הולכים לתקן אותה. היא עקומה היום ברמות בלתי נתפסות. קודם כל, פסקת ההתגברות, זה הדבר הראשון. הוועדה לבחירת שופטים צריכה להיות מורכבת רק מפוליטיקאים. צריכים להיות שרים וחברי כנסת".

אלא שעם התבהרות התמונה וחלוקת התפקידים המסתמנת בתוך הליכוד, היום נשמעו זמירות אחרות מצידו של אמסלם. בוועידת השלטון המקומי בה התארח אמר "לא אמרתי או משפטים או כלום; אמרתי או משפטים או יו״ר הכנסת או כלום".

כזכור, אתמול פורסם, שלאחר הסיכומים עם השותפות הקואליציוניות, נתניהו החל בסבב שיחות עם חברי הכנסת של הליכוד, לקראת חלוקת התפקידים בתוך המפלגה שמונה 32 חברים.

לפי הערכות אם אמסלם ירצה בכך הוא יהיה זה שיקבל את התפקיד הנחשק, אך עדיין, לא מעט מחברי הליכוד לוטשים עיניים לתפקיד, ביניהם, ח"כ דני דנון שסיפר על כך השבוע ב"מהדורה המרכזית" אצל אבי מימרן.

 



0 תגובות